唔好再亂信網上偏方,芫荽水反而會令到濕疹潰爛☠️

依家網上好多偏方,好多兒童都覺得濕疹好痛苦😞,皮膚痕癢難忍🥺,身為父母都唔希望自己嘅細路仔受到濕疹痛苦,希望咩都試一試😫,只要可以解決到痛苦根源,就算幾咁貴💰,幾咁亂嚟,只要有希望,就會病急亂投醫。

之前網上瘋傳用芫荽水為細路仔沖涼🚿,聲稱濕疹會痊愈,有家長學習網上嘅片段,用芫荽煲水,只係幫細路仔沖咗兩次涼,就令到細路仔濕疹急速惡化🦠,變得更加嚴重。

有兩個唔夠 🔟歲嘅細路仔就係因為用芫荽水沖涼,結果濕疹惡化到中度,到嚴重濕疹,情況持續咗一個月都未見好轉😞,唯有去醫院求醫🏥

中文大學兒科學系教授韓錦倫呼籲家長千祈唔好誤信偏方,如果考慮用中藥治療仔女疾病🍀,應該先請教中醫師。有中醫認為芫荽有助改善濕疹,但暫時未有足夠科學理據。

中草藥對治療兒童濕疹係有效同埋安全㗎🌸,唔洗擔心中醫起唔到作用🥰,但要注意❗病人必需由中醫師按其體質同病症類型處方合適嘅中藥服用,千祈唔好亂信網上瘋傳嘅影片🌏

病急亂投醫,之後更難醫!

✨歡迎咨詢✨

免費專業個別意見及指導
WhatsApp: +852 9168 2060

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart