開暖氣抗寒流 「乾性濕疹」患者要小心❄️

【冬天勤潤膚】天氣乾燥易爆濕疹😣
濕度低嘅環境會令皮膚鎖水功能變弱,水份容易被抽乾,加上長開暖氣,令到皮膚乾燥,容易誘發乾性濕疹!
「好痕啊,本來都沒怎樣,突然就癢起來,用熱水沖涼,沖嘅時候很舒服,結果沖完以後更痕!」就是「乾性濕疹」患者常見嘅情況,沖熱水更惡化皮膚乾燥!
皮膚最外層嘅角質層含水量不夠,令原本光滑完整皮膚形成很多小裂縫,令皮膚屏障被破壞,散失更多水分,皮膚變得更乾燥,進而引起發炎反應,造成"痕"嘅感覺。
舒緩「乾性濕疹」,最重要係令皮膚保濕—塗抹潤膚膏,令皮膚重建完整嘅屏障,當皮膚修復,乾燥發炎嘅情形會跟著快速緩解。除了勤擦保濕,不要用太燙嘅水沖澡、沖澡嘅時間不要很長、選用比較溫和天然嘅沐浴乳/皂。
開暖氣雖然能令室內暖和,但容易令空氣濕度過低,令皮膚流失水份,所以大家記得要搵岩用又好用既產品做足「保濕」功課!

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart