BB有濕疹,日常點護理?教你5招!

🥰上星期講到導致BB濕疹反反覆覆嘅元兇,今個星期就來講講:BB有濕疹,日常點護理❓ 患有濕疹的BB會比健康的BB難照顧,😤因為皮膚痕癢會導致BB情緒波動比較大,經常因為皮膚痕癢、痛而哭,睇到都好心痛。

日常正確嘅護理,可以減輕BB濕疹的痛苦,再配合用藥,趕走濕疹煩惱。咁對於有濕疹的BB,日常應該點護理?教你5招!

1️⃣遠離過敏源,避免全部可能造成皮膚刺激的物品。BB訓覺的房間要保持乾淨、通風透氣。天氣雖然越來越熱,但是唔好過度開空調,需要保持好房間濕度,必要時要開加濕器。

2️⃣做好皮膚清潔。濕疹部位皮膚屏障功能受損,容易滋生細菌或真菌,清潔不到位會導致發炎。沖涼水溫度唔好太高,熱水會令濕疹位置更加痕癢,建議選擇32~34℃的水,使用鹼性沐浴露為BB沖涼。

3️⃣注意飲食。家長要留意BB的飲食,特別是第一次食的,需要注意BB的身體有無異常,避免食到會導致過敏的食物。母乳餵養的媽媽要注意唔好吸煙、飲濃茶、咖啡等。另外要注意飲食均衡,多食新鮮的蔬菜水果、雜糧,少食煎炸、蝦蟹等刺激性較大的食品。每天保持一定的飲水量,避免皮膚缺水加重皮膚痕癢。🍓

4️⃣做好皮膚保濕工作。濕疹部位皮膚角質層保水能力降低,水分發揮更快,導致皮膚表皮乾裂、敏感。因為BB皮膚又嫩又敏感,所以需要選擇成分較為天然,無刺激的產品為皮膚保濕,多次塗到濕疹部位,滋潤的產品可以改善皮膚乾燥,減輕痕癢感覺,增強皮膚屏障功能。

5️⃣正確使用外用藥膏護理。BB長期用激素類藥物容易引起局部皮膚萎縮、色素改變和毛細血管擴張造成皮膚潮紅等不良反應,特別是頭部和麵部,一定要慎用激素類藥膏。另外BB患有濕疹最好唔好接觸貓貓狗狗等寵物,都有可能導致過敏。

🐕👧每一個BB都是爸爸媽媽的寶貝,都想將最好的比到佢,BB濕疹是一場持久戰,讓我們一齊戰勝濕疹,還BB一個快樂童年!🎡㊗️願每一個濕疹BB都可以早日康復,快樂健康成長🎉

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart