靜脈曲張會引起濕疹?

靜脈曲張與濕疹,呢兩種睇起來無任何關係嘅病癥,原來是有好大關係!😱其實靜脈曲張亦是誘發濕疹嘅原因之一。

靜脈曲張一般出現在小腿🦵,皮膚上有青藍色嘅血管紋路,甚至呈現蜘蛛狀或蚯蚓狀一樣扭曲嘅血管,睇起來好恐怖🕷️

靜脈曲張是血管內血液倒流引起,血管活塞功能不佳,導致血液未能向上泵回到心臟,反而積聚于血管并發脹,會令到腳部不適,😞甚至會出現紅腫、痕癢、乾燥、出水等濕疹癥狀。

👨‍🏫因為靜脈曲張會令到血管內壓力變高,導致血液內嘅發炎蛋白質溢出,離開血液進入到軟組織內,從而導致皮膚發炎,而濕疹本身亦是一種炎癥。如果是因靜脈曲張而引起嘅濕疹情況轉差,除咗小腿位置,手背等部位亦可能會出現濕疹。

由靜脈曲張引起嘅濕疹情況是非常普遍的,🧑‍⚕️治療上除咗要針對濕疹部位進行治療,亦都應該積極治療靜脈曲張,從源頭解決問題。

每當天氣溫濕度變化大嘅時候,皮膚不能馬上適應,容易引發濕疹。在此期間,應在皮膚較乾燥嘅部位涂上潤膚露,保持濕潤🫧,可以更好預防濕疹復發‼️

https://fb.watch/io9TTLdpo5/

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart