紫雲膏到底係咩東東? 真係有用? 醫到濕疹?

中醫老秘方,紫雲膏? 🤔


有啲人會話「有濕疹,咁不如用紫雲膏啦?」紫雲膏聽就聽得多啦,咁紫雲膏到底係咩嚟呢? 🤔
紫雲膏係非常出名嘅古老配方,以前又稱為「潤肌膏」,佢嘅功用非常多,有滋潤皮膚,治療燙傷、凍傷、暗瘡、蚊叮蟲咬等等,佢更加似係俄羅納英h軟膏嘅中式版,性質似係『看門口用』嘅『萬用膏』💊


冇錯,佢其實唔係專醫濕疹嘅藥膏,咁點解會有人話醫濕疹都可以靠佢呢?


紫雲膏的確唔係專醫濕疹嘅藥膏,但其中有兩樣成份,係可以幫助擊退濕疹就係紫草膏同當歸,呢兩個都係紫雲膏入面最重要嘅成份 💪 💪 💪
註冊中醫邱宇鋒表示,係中醫嘅角度,急性濕疹,成因大多同血熱有關,而紫草,性味甘寒,滲入皮膚後可涼血、活血,達到紓緩之用,更有助抗敏褪紅,具清熱解毒之效,可避免外邪入侵,所以紫雲膏對付濕疹係有用㗎,不過話醫得好濕疹,就太過言之其實,畢竟佢並唔係專醫濕疹嘅藥膏。


但都係嗰句,紫雲膏嘅成效因人而異,亦都未必嗰個適合,所以揀濕疹膏,都係揀專門醫治濕疹嘅藥膏比較好,最好就咨詢一下醫生 👨🏻‍⚕️,或者做敏感測試!

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart