【天氣潮濕,濕疹反反復複?食方面都好重要】

😧濕疹是常見的過敏性皮膚疾病,發作的時候皮膚會出現紅疹或者一顆顆突起的丘疹,非常癢!

通常發作的原因有2️⃣種,一種是過敏引起,一種是刺激引起。今日我地就來講講刺激引起的皮膚濕疹。
刺激引起的濕疹一般是吃到會引發過敏反應的食物,或者接觸到刺激性的化妝品、染發劑、清潔劑等。在飲食教導中,每一位醫師都會建議濕疹患者降低過敏源及刺激性的食物,含有高水楊酸類的蔬果,容易引發過敏的乳製品等都需要避免食用。

避免濕疹發作,有8類食物一定要戒口❗❗
1️⃣雞蛋。雞蛋系常見嘅致敏源,除左唔可以食雞蛋之外,含有雞蛋或少量蛋液嘅食物都要注意,好似蛋糕、麵包等。🥚
2️⃣牛奶。牛奶中含有多種容易引起過敏嘅蛋白質,如酪蛋白、α 乳蛋白素 及 β 乳球蛋白抗體等都系主要嘅過敏源,除咗牛奶之外,一啲乳製品如芝士、麵包等都要避免。🥛
3️⃣海鮮。好多海鮮性質寒涼,食得多有時仲會引起腹瀉,加上海鮮容易惹濕,會加重濕疹症狀。🍤
4️⃣糯米。糯米性溫,系黏滯之物,食得多糯米會加重人體濕熱,濕疹患者一定要避免。🍚
5️⃣芋頭。芋頭都系黏滯之物,食得多會阻礙脾臟嘅去濕功能,令人體濕毒積聚難以消除,加重濕疹症狀。🍠
6️⃣酒精飲品。酒系濕熱之物,飲酒會增加人體嘅濕熱,助長濕疹。🍸
7️⃣辛辣刺激食物。辛辣刺激嘅食物好似辣椒、蒜及薑等會刺激引發濕疹。🌶️
8️⃣補品補藥。濕疹患者最忌就系進補,因為補品補藥大多系熱性之物,會使人嘅內熱加重,更加容易引發濕疹。🥘

除咗戒口,教你4️⃣招舒緩濕疹!
🔴保持好心情。濕疹好癢,非常容易情緒低落,長時間情緒低落容易導致肝氣鬱滯,從而生熱,反而會加重濕疹嘅症狀,所以要保持好嘅心情。
🔴沖涼時注意水溫。沖涼或者用水嘅時候要注意水溫,水溫太高容易引起皮膚痕癢。
🔴注意護膚。適當為皮膚搽D無添加嘅補濕護膚品可以舒緩皮膚乾燥,不過就愈簡單愈好,同時都要注意護膚品成分。
🔴飲食均衡。雖然患上濕疹要戒口,但都要多食新鮮蔬果,因為維他命 C、E 可以提升皮膚免疫力,滋潤皮膚。不過芒果、榴蓮及黃梨等容易令人體積熱嘅水果就千萬唔好食,以免加重病情。
通過改變飲食,調整生活習慣,再配合外用產品,內外結合的方法,一定可以舒緩濕疹,避免濕疹發作,令你的皮膚恢復如初!☀️

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart