嬰幼兒濕疹常見嘅幾個問題

小朋友一唔舒服,媽媽就訓唔好食唔落🤦‍♀️

👧但小朋友免疫力低,皮膚又嬌嫩,好易出現皮膚問題。見到小朋友皮膚上嘅斑斑點點,父母嘅心扯住咁痛💔特別是碰上濕疹,小朋友唔舒服,大人好煩惱😔小朋友有濕疹,除咗做好保濕工作🫧好多問題都要注意❗今日我哋總結咗大家平時問得最多的幾個問題,一齊來睇睇👀

❓吃母乳的BB患上濕疹的幾率比較低?

暫時未有研究可以證明,但母乳🤱是媽媽與BB之間最親密的連接,是BB成長過程中最自然、最安全、最完整的天然食物,包含BB生長所需嘅所有營養及抗體,可為BB提供更好的免疫力🛡️

❓可以用自己DIY手工皂為小朋友沖涼?

🙅‍♀️不建議使用,自己DIY的手工皂配方、PH濃度及衛生等都不易達到標準,容易滋生細菌🧫PH值過高,而小朋友皮膚嬌嫩,容易導致過敏。小朋友用嘅產品要☘️天然、安全、衛生、符合標準,才能減少過敏或濕疹風險。

❓除塵蟎可以改善濕疹嗎?

👍建議經常除塵蟎。小小蟎蟲🦠是常見引起過敏嘅源頭,從而導致生暗瘡、濕疹及皮膚過敏。保持清潔的居住環境有助改善濕疹情況,可一星期換兩次床鋪,而床單、衣物、毛巾用品用熱水洗淨後放太陽🌞下暴曬,有助除塵蟎。

❓患有濕疹嘅小朋友可以玩毛毛公仔?

🧸毛毛公仔容易積聚塵埃等致敏源,且毛毛公仔清洗方法比較麻煩,所以建議儘量少玩毛絨公仔,或者可以用膠袋密封後再玩。另外如果買到劣質毛毛公仔,🫁對小朋友呼吸系統都有一定危害。

❓小朋友可以吃海鮮?

如果是對海鮮🍤過敏,且出現過濕疹癥狀,就戒口唔好再食了。但如果小朋友對海鮮不過敏,可逐少試吃,慢慢再增加食用量,如有需要可進行食物敏感測試。

❓小朋友應儘量減少出汗及曬太陽?

一般而言,如果小朋友少出汗後濕疹有所好轉,便需要減少曬太陽,避免出汗後刺激皮膚😖不過,情況因人而異,小朋友適當曬太陽有利於鈣的合成。

❓秋冬季節濕疹更易復發?

濕疹出現或濕疹覆發,常見於炎熱夏天🌞以及乾燥秋季🍂比較多。夏天皮膚容易出汗或長時間在空調房裏面,皮膚水分流失,導致濕疹出現。而秋季天干物燥,皮膚水分不足,引發皮膚痕癢,需要做好保濕工作,可更好避免濕疹復發。

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart