濕疹寶寶,濕紙巾、潤膚露如何挑選?

寶寶有濕疹❓濕紙巾、潤膚露如何挑選最合適❓

👧BB皮膚細嫩,同時都更加脆弱。因此在挑選護理護膚產品時一定要謹慎‼️適合大人用嘅唔一定適合小朋友,而再高級嘅添加物都可能會對BB皮膚產生刺激,對皮膚產生不可逆轉嘅傷害😟

🥹特別是濕疹BB,皮膚屏障原本就發育未完全,而家仲受到濕疹嘅影響,所以挑選🧻濕紙巾時一定要注意留意睇有無添加酒精或其他添加物,最好使用只含💧純化水嘅濕紙巾,以免對BB皮膚造成刺激,加重濕疹症狀。外出時如果無帶到BB專用濕紙巾,🙅‍♀️都不建議用大人的,可以用手帕紙沾清水輕輕擦拭。

保濕產品,🧴乳液都是BB每日必用嘅護膚產品,可以為BB皮膚提供所需水分及形成鎖水屏障。雖然市面上有好多產品都標榜嬰兒專用,但並非所有都適合濕疹BB使用。👀為濕疹BB挑選乳液時,成份越簡單越好。挑選時要留意睇成份是否有香精、色素、防腐劑等,添加物越少,致敏可能性就會更低。BB用嘅護膚產品,💦只需要有基礎保濕效果,且成份簡單,就已經滿足使用。

BB皮膚護理,特別是濕疹BB皮膚護理要俾大人皮膚護理更細心呵護,要根據BB實際需求使用產品,不亂用不濫用。挑選時1️⃣睇是否寶寶專用,2️⃣睇成份含量,3️⃣睇是否合規生產,是否檢測過關。👩‍🍼BB成長需要精心呵護,BB皮膚都一樣,確認適合BB使用再購買,不確定時可以尋求專業人士幫助,以免對寶寶皮膚造成傷害。

https://fb.watch/fQGYtwcGru/

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart