偏方治療濕疹,真是有用?

🌀暴風一來,氣溫大幅度跳水。雖然好舒服,😰但氣溫變化太大都容易引起濕疹復發,令到濕疹患者非常頭疼。最近我哋與濕疹患者聊天嘅過程中,🤣發現大家或多或少都有自己嘅小偏方治療濕疹。呢d偏方是否是🆗嘅?🤔又會唔會引發其他問題?今日我哋就來傾下幾種常見嘅偏方是唔是真嘅有效。

偏方1️⃣,芫茜水沖涼。坊間流傳芫茜水沖涼可以治療濕疹並減輕病情,但目前並無任何證據支持呢個說法。如果濕疹位置有傷口,芫茜塗到傷口上,有機會刺激皮膚甚至引起細菌感染。也有機會部分患者對芫茜過敏,導致濕疹更嚴重。🙅‍♀️所以濕疹患者切勿自行嘗試用芫茜水沖涼,避免引起感染。

偏方2️⃣,稀釋漂白水浸泡。如果濕疹患者經常有細菌感染,例如傷口出水及腫痛情況,可能是皮膚上有大量細菌,最常見嘅是金黃葡萄球菌,都可能會引起濕疹。對於這種濕疹,稀釋漂白水浸泡是有一定作用。👨‍⚕️不過使用前要先諮詢醫生意見,瞭解自己是否適合呢種方法,另外如果皮膚上有傷口就不適宜這個方法。

偏方3️⃣,燕麥磨粉浸泡。燕麥浸泡可以舒緩皮膚乾燥痕癢情況,因為燕麥中嘅燕麥膠可以幫助皮膚保濕,加強皮膚屏障功能,減少外來致敏源及刺激物嘅影響。🧖‍♂️正確嘅做法是將原麥片磨成細碎粉末,將一杯量混合至浴缸內,成奶白色即可,每次浸泡10至15分鐘。

偏方4️⃣,CBD產品可以改善皮膚/濕疹問題。CBD是指大麻二酚,有d商店稱CBD產品可以有效治療濕疹及改善皮膚問題。🧑‍🔬但實際上,目前未有足夠嘅醫學證據證明其是否真嘅有效。

偏方5️⃣,塗蛋黃油。暫時未有醫學證據證明塗蛋黃油可以改善皮膚問題或舒緩濕疹。蛋黃在高溫下有機會產生致癌物多環芳香烴,😱若長期塗皮膚上,有機會增加患上皮膚癌嘅機會。🤗偏方唔一定可靠,治療濕疹問題要用專業嘅產品,避免對皮膚造成二次傷害。

https://www.facebook.com/photo/?fbid=523623753107502&set=a.475069237962954

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart