「中招」後,濕疹點解會發作?

最近,好多朋友都話「新型冠狀病毒」感染轉陰後,到處都唔舒服,😤而且濕疹都隨之而來,分分鐘濕疹會發作。

其實轉陰後,🦠我哋嘅身體經歷完一場硬仗,是會比較虛弱的,亦都要打掃戰場,所以往往我哋會出現持續性咳嗽、流鼻涕、胸悶氣短、疲倦乏力、味覺嗅覺減退、皮膚敏感等癥狀。😟而皮膚敏感,特別是原本皮膚就比較脆弱及濕疹人士,就感覺到身體更加痕癢,👨‍⚕️可以考慮使用藥膏、中藥或者護理產品調理皮膚,舒緩癥狀,避免濕疹惡化,難以斷尾。

從西醫角度,「新型冠狀病毒」感染後出現嘅濕疹並非由病毒複製感染導致,往往是🦠病毒入侵人體後,刺激到免疫系統導致身體出現持續性嘅炎癥反應,再呈現在皮膚上。

從中醫角度,「溫邪上受,首先範肺」,「新型冠狀病毒」感染後往往先出現🫁上呼吸道不適癥狀,而「肺主皮毛」,皮毛包括皮膚、汗腺、毛髮等組織。肺臟有宣發肅降嘅功能,可以抵禦皮膚表面嘅外邪入侵,調節體表溫度,同時將脾胃嘅氣血津液輸布到皮膚體表,起營養滋潤作用。當我哋出現「新型冠狀病毒」感染,肺氣受損,肺主皮毛嘅功能就會被影響,🤥體質虛弱嘅患者更易受風、寒、濕、燥、熱之邪外襲,誘發身體出現風熱、燥熱、濕熱,從而引起皮膚敏感或濕疹。若不想過度依賴類固醇、抗敏藥等西藥,可以考慮內服中藥,外用天然藥膏互相配合,😌舒緩皮膚濕疹嘅同時,亦可以調理身體,幫助身體各種後遺癥更好恢復。💪💪

🤗想瞭解更多純天然治療濕疹嘅產品❓歡迎隨時聯絡我哋‼️

https://www.facebook.com/photo?fbid=578291200974090&set=a.475069237962954

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart