長時間戴口罩引發臉部濕疹,如何是好?

😷戴口罩已經成為咗日常習慣,可以幫助我哋隔離外界細菌,🛡️保護個人及大眾。但長時間被口罩包裹嘅臉無辦法通風保持乾爽,對於過敏人士及濕疹人士是非常不友好的,☹️濕疹隨時都會大爆發。

長時間佩戴口罩,口罩摩擦皮膚,而且口罩本身材質亦會刺激皮膚,😮將皮膚表層水分吸乾,導致濕疹惡化。戴口罩引起嘅面部濕疹一般只出現在佩戴口罩的部位及下顎位置。🤔究竟要點做先唔會引起皮膚過敏及濕疹⁉️

首先要做好🫧保濕工作。預防皮膚過敏及濕疹,最重要當然是保濕。唔同嘅季節,選擇嘅保濕產品都有所區別。🍁秋冬保濕一般需要補水和鎖水,而🍀春夏季節要選擇清爽和保濕。對於皮膚敏感及濕疹人士,💁‍♀️應選擇例如甘油、透明質酸等質地清爽容易吸收的產品,🙅‍♀️避免用含有香料和致敏、防腐劑成分的產品,例如Paraben和MIT等。

做好清潔🧖‍♀️工作。長時間佩戴口罩,有機會導致油脂分泌旺盛,細菌🦠滋生。應選擇溫和的潔面產品清潔面部皮膚,可以幫助改善和減少皮膚過敏風險。👋如果唔系細菌感染,就唔需要使用消毒或殺菌的產品來清潔,避免刺激皮膚加重病情。清潔後要儘快薄塗保濕產品,適量按需塗抹。

定時更換口罩😷。選擇合適自己及質地舒適的口罩,有機會改善皮膚過敏及減少面部濕疹情況。定時或口罩過於潮濕時要及時更換口罩,😊對於緩解過敏癥狀及預防濕疹惡化,都有好大幫助。

💪佩戴口罩是保護自己,亦是在保護他人,但皮膚敏感人士及濕疹患者同時都要注意避免引起面部過敏,減少過敏發生。🥰期待大家一齊脫下口罩的時刻快快到來~

https://www.facebook.com/photo?fbid=572629171540293&set=a.475069237962954

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart