類固醇藥物使用不正確,會有後遺症?

大多數爸爸媽媽見到小朋友手腳或身上出現濕疹,第一時間就會到醫院🏥尋求幫助。使用醫生開嘅處方藥後,初時效果都唔錯,😞但時間一長,就不再有效!

😯其實原來有好多家長都唔知道原來長期使用類固醇藥物或者使用不正確,是會有後遺癥的‼️類固醇嘅副作用及副作用嚴重程度是由使用嘅劑量、藥物類型及使用時間長短決定的。長時間使用含類固醇嘅藥物,有可能會危害到身體健康,例如出現:

‼️肥胖、水腫

‼️白內障、青光眼

‼️高血糖、高血壓

‼️鈣質流失、抑制身體腎上腺激素分泌

‼️月經不調等問題

‼️而且皮膚會越來越薄,形成「類固醇後遺症致皮膚乾燥龜裂情況」

皮膚變薄,濕疹復發嘅機會更大,亦會引起其他皮膚問題,😱再點樣處理都恢復不到之前嘅狀態!

但如果是長時間在服用類固醇,需要在醫生嘅指導下逐漸減少藥物劑量,🙅‍♀️切忌自行停藥,因為可能會導致急性腎上腺機能不全而導致嚴重或致命嘅併發癥。

🤗正在使用類固醇藥膏嘅患者都不用過於擔心,只要您用法、用量都遵循醫囑,則不會有太大問題,但亦可以逐步戒斷,😍使用純天然產品治療濕疹,會更加安全,而且復發嘅機會亦會減少。

🤗想瞭解更多純天然產品,歡迎聯絡我哋!

https://fb.watch/i8k5TLbN3K/

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

My Points
Shopping Cart