礦物油搽面等於石油搽面?!小心尤物變「油物」

礦物油(Mineral oil)雖然有「礦物」兩字,但其實不但同對人體有好處嘅「礦物質」完全冇關係,仲係「石油」嘅副產品來!

「吓?!石油?!😱😱😱」

「我見好多化妝品護膚品成分都有礦物油喎!咁咪好唔安全?😰😨」

雖然礦物油的確是由石油提煉而成,但應用在化妝護膚品內的礦物油需經高度提煉和純化,達至對人體無害和無致癌性,而且由於價錢平、防水性高、保存期限長,因此成為常用的護膚產品成分。

「既然經過提煉純化,又咁常見,姐係夠安全、每個人都用得啦!🤔」

NoNoNo✖咁諗就錯啦!一旦純化程度不夠高,含致癌物質便會殘留礦物油中!消委會曾公布過多款含致癌物質的潤唇膏,便是含有致癌礦物油物質飽和碳氫化合物(Mineral oil saturated hydrocarbons)和芳香碳氫化合物(Mineral oil aromatic hydrocarbons)。

最重要的是,礦物油的透氣性十分之差‼️諗下當您搽一層黏膜係皮膚上,毛孔遮住晒,皮膚透唔到氣,油脂、汗水通通封住,一日落來仲會黏住空氣中各種塵埃粒子🤢

對於油性肌膚、皮膚敏感和濕疹人士來說,礦物油可能會令皮膚狀態惡化,變得越來越油越敏感!加上礦物油防水性強,唔做好清潔,皮膚可能一日油過一日!

唔想變出「油」芙蓉?記住下次留意產品成分有冇礦物油同埋做足清潔啦!

💬歡迎咨詢💬
免費專業個別意見及指導
WhatsApp: +852 9168 2060
https://daitima.com

#礦物油 #皮膚敏感 #濕疹 #油性肌膚 #護膚品 #化妝品 #致敏 #致癌

My Points
Shopping Cart